Doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów

Komentarzy (0) TOP Manager

Prezes firm Sigma Innovations oraz Golden Rocket, Dawid Prymas opowiada o polskim potencjale innowacyjnym oraz zmianach, zachodzących w światowym handlu detalicznym.

Do kogo adresowana jest oferta firm Sigma Innovations i Golden Rocket? Jaka jest Państwa misja?

Golden Rocket i Sigma Innovations to bezpośrednie połączenie firmy doradczej, agencji marketingowej i innowacyjnego software housu, czyli domu produkcyjnego IT. To rzadkość na rynku. Dzięki takiej strukturze organizacyjnej, klienci w jednym miejscu otrzymują kompleksową obsługę biznesową i marketingową na najwyższym poziomie. Zespół Golden Rocket i Sigma Innovations tworzą ludzie z ogromnym doświadczeniem w marketingu, PR, innowacjach i prowadzeniu projektów. Jesteśmy grupą zadaniową, w pewnym sensie interwencyjną, która wkracza do akcji, aby zrealizować konkretny cel biznesowy naszego klienta.

Jakie rozwiązania lojalnościowe i prosprzedażowe oferujecie centrom handlowym?

Stworzyliśmy pierwszą w Europie platformę lojalnościowo-sprzedażową, dedykowaną centrom i sieciom handlowym, która integruje program lojalnościowy, nawigację wewnątrz obiektową, opartą na technologii beacony, moduł kuponów cyfrowych, moduł gier zakupowych oraz moduł konkursów specjalnych. Całość wsparliśmy zaawansowaną analityką przepływów finansowych, demograficzną oraz modułem do bezpośredniej komunikacji z klientami. Nasza platforma Navishopper rozwiązuje wszystkie kluczowe kwestie, związane ze wsparciem sprzedaży w obiekcie, stymulując lojalność i zwiększone zakupy na wielu poziomach struktury motywacji. Za innowacyjność byliśmy wielokrotnie wyróżniani, m.in. w Loyalty Awards w kategoriach Innowacja Roku i najlepszy nowy program lojalnościowy, czy ICSC Solal Global Marketing Awards, w kategorii aktywacja sprzedaży. W niedawno opublikowanym Shopping Mall Marketing 2016 nasze rozwiązanie znalazło się na miejscu drugim, wśród najlepszych projektów marketingowych w centrach handlowych w roku 2016, a na miejscu pierwszym jeśli chodzi o projekty prosprzedażowe.

Patrząc na ofertę oraz dokonania firmy wnioskuję, że innowacje są istotnym elementem Waszej działalności. Czy to właśnie nowatorstwo pozwala Wam skutecznie rywalizować z globalną konkurencją?

Nie tylko. Innowacyjność nie decyduje o końcowym sukcesie projektu. Kluczem było doskonałe zrozumienie potrzeb każdej ze stron: zarządcy lub właściciela galerii handlowej, najemców oraz klientów. Zwyczajnie dotarliśmy do tzw. insightów. Wykorzystaliśmy technologię po to, aby zaspokoić ich prawdziwe potrzeby możliwie w jak najwyższym stopniu, a innowacja i technologia posłużyła nam w rozwiązaniu tego skomplikowanego problemu i odpowiedzeniu na pytanie, jak to zrobić.

Coraz bardziej innowacyjny staje się również światowy handel detaliczny. Jakich zmian w tym kontekście możemy spodziewać się w najbliższym czasie? Czy Polska jest na nie przygotowana?

Rosnąca siła kanału online już dawno skłoniła sieci handlowe do myślenia w kategoriach omni-channel. Będziemy zatem świadkami coraz silniejszej integracji kanałów sprzedaży oraz związanej z tym optymalizacji logistyki i wynikających z niej kosztów. Polska posiada potężny potencjał innowacyjny, który tkwi w ludziach. Wierzę, że polskie firmy będą nie tyle uczestnikami tych zmian rynkowych, co podmiotami wyznaczającymi trendy i horyzont rozwoju handlu detalicznego przyszłości.

Udostępnij...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *